osoba korzysta z telefonu

Powracalność klientów – jakie rozwiązania pomogą ci ją poprawić?

Zbudowanie trwałych relacji z konsumentami stanowi ważny czynnik wpływający na decyzje zakupowe. Pozytywne doświadczenia klientów można zintensyfikować za pomocą działań marketingowych i wygodnych form finalizacji transakcji. Warto wiedzieć, które strategie dostosowane są do platform e-commerce.

Remarketing

Kampanie reklamowe z wykorzystaniem narzędzi Google Ads pozwalają generować atrakcyjny komunikat klientom, którzy niedawno odwiedzili witrynę sklepu internetowego. Remarketing korzystnie oddziałuje na osiągane wyniki sprzedażowe. Po wejściu na stronę internetową algorytmy Google umieszczają pliki cookies w przeglądarce online. Ciasteczka generują komunikaty promocyjne w sieci reklamowej AdSense. Po ich obejrzeniu użytkownik wraca na stronę sklepu internetowego, by dokonać zakupu wybranego produktu. W obrębie remarketingu wyróżnia się komunikaty statyczne oraz dynamiczne. W pierwszym przypadku generowany jest przekaz reklamowe niezależny od części witryny, którą obejrzał użytkownik. Dynamiczny remarketing zakłada wyświetlanie reklamy konkretnego produktu obejrzanego przez klienta. Konsument może wejść bezpośrednio na stronę i dokonać zakupu towaru. Dynamiczny remarketing stanowi najlepsze rozwiązanie dla e-handlowców.

Odpowiednie opcje finalizacji transakcji

Operatorzy płatności udostępniają właścicielom platform sprzedażowych moduły pozwalające na szybką realizację zakupów w obrębie sklepu internetowego. Dzięki systemom automatycznie generującym dane do przelewu, klienci nie muszą własnoręcznie uzupełniać formularza zamówienia. Szybkie metody płatności nie są jednak jedynym rozwiązaniem pozwalającym na zbudowanie trwałych relacji z użytkownikami. Efektywną opcję stanowi również usługa PayPo. Dzięki niej można odroczyć termin płatności za dany produkt o kilkanaście dni. PayPo jest świetnym narzędziem wpływającym na zainteresowanie konsumentów daną marką. Klienci mogący zrealizować zakupy w przypadku braku wystarczającej ilości środków finansowych na koncie chętniej decydują się na ponowne skorzystanie z usług sklepu internetowego.  Dodatkowym atutem usługi jest system ratalny. PayPo nie nalicza również żadnych prowizji związanych z odroczeniem płatności.

Zbudowanie trwałych relacji z klientami jest ważnym zadaniem dla każdej firmy pragnącej stać się liderem w sektorze e-commerce. Warto więc współpracować z profesjonalnymi operatorami oferującymi rozwiązania dostosowane do potrzeb e-handlowców i konsumentów.

 

About the author

Redakcja

View all posts

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.