Firma wydrukowała swoje ulotki reklamowe któr leżą na stole

Czy ulotki to skuteczna forma reklamy?

W ostatnich latach internet niewątpliwe stał się głównym źródłem informacji, ale wcale nie oznacza to, że w tej sytuacji przedsiębiorcy mają całkowicie zrezygnować z papierowych materiałów reklamowych i wszystkie swoje fundusze przeznaczyć na marketing internetowy. Bo ulotki nadal mają dużą moc i są skuteczną formą docierania do potencjalnych klientów.

Co powinny zawierać ulotki reklamowe?

Ulotka zazwyczaj posiada format A6 lub DL i stanowi kompilację graficzno–tekstową. Aby jej potencjał został wykorzystany, a wzrok odbiory zatrzymał się dłużej na znajdującej się w niej treści, konieczne jest zadbanie o jej atrakcyjną formę wizualną. Mowa przede wszystkim o ciekawej grafice i chwytliwym haśle. Jednak badania pokazują, że największą wartość mają te ulotki, które uprawniają do skorzystania z określonej zniżki, np. dwudziestoprocentowej. I ważne, żeby podany został termin, do kiedy ta promocja obowiązuje. W innym razie ulotka może zostać odłożona z postanowieniem późniejszego zastanowienia się nad ofertą, co w rezultacie nigdy nie nastąpi.

Jakie są zalety ulotek reklamowych?

Projekt i drukowanie ulotek nie wiąże się z dużym nakładem finansowym. Wręcz przeciwnie, ta forma reklamy jest stosunkowo tania, gdyby porównać ją z wydatkami na marketing internetowy. Poza tym daje możliwość dotarcia do odbiorców w różnym wieku – w tym również do seniorów, którzy mogą nie być zaznajomieni z nowoczesną technologią. W jaki sposób docierać do odbiorców z wydrukowanymi ulotkami? Bardzo często ulotki rozdawane są na ulicy, podczas różnych lokalnych wydarzeń oraz wrzucane są do skrzynek na listy. Przedsiębiorców, którzy zastanawiają się, czy jest sens zainwestować w drukowanie ulotek, przekonać powinien fakt, że według badań GUS–u ulotka, która trafia do właściwej grupy docelowej i zawiera w sobie rabat, budzi zainteresowanie aż wśród dziewięćdziesięciu procent odbiorców.

Pomimo rozwoju technologii, tradycyjna forma reklamy, jaką jest ulotka wciąż cieszy się dużą popularnością, czego powodem jest jej wysoka skuteczność. 

About the author

Redakcja

View all posts

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.