Tworzenie stron internetowych dla małych i dużych firm

Strona dla małej firmy a dla hotelu

Współcześnie większość przedsiębiorstw chcąc być dostrzeżonym musi zaistnieć w Internecie. Konieczność tę spotęgowała dodatkowa pandemia, która większość naszych aktywności przeniosła z dnia na dzień do sieci. A wiele firm musiało się dostosować do tych trendów.

Realizacja stron internetowych jest trudna technicznie. Jednak zanim zaczniemy ją budować warto się zastanowić jakie są nasze potrzeby. Inne są przecież strony internetowe dla hoteli a inne dla małych, lokalnych firm. Warto zatem zastanowić się, jakie rozwiązanie będzie najlepsze dla naszego biznesu.

Strona internetowa dla małej firmy

Strona internetowa dla małej firmy nie musi ponosić za sobą dużych nakładów finansowych. Wykorzystać możemy choćby portale społecznościowe, które na pierwszym etapie działalności z pewnością pozwolą dotrzeć nam do sporego grona odbiorców. Innym rozwiązaniem mogą być kreatory stron internetowych, które za niewielkie pieniądze pozwolą stworzyć prostą stroną internetową z gotowych modułów. Minusem z pewnością jest to, że taka strona nie jest do końca spersonalizowana a możliwość wprowadzenia zindywidualizowanych i nieszablonowych pomysłów może okazać się kłopotliwa. W większości nie dysponujemy tutaj także własnym adresem www, a powiązani jesteśmy z konkretnym serwisem.

Prosta strona internetowa

Innym rozwiązaniem może okazać się stworzenie prostej strony internetowej przez agencję interaktywną, która może skorzystać z gotowych szablonów (to z pewnością obniży koszty realizacji usługi). Dzięki temu stworzysz zindywidualizowaną stronę przedstawiającą charakter twojej firmy z własnym adresem www. Strony wizytówkowe dla firm nie są bardzo drogie, a dają duże pole manewru i niezależność, dlatego warto pochylić się także nad takim rozwiązaniem.

Strony internetowe dla hoteli

Z kolei strony dedykowane dla hoteli mają nieco inną specyfikę. Poza funkcją wizytówkową muszą zawierać choćby moduły umożliwiające rezerwację ze strony internetowej, a tym samym obsługę rezerwacji. Warto jednak w nie zainwestować, bo dają one dużą niezależność od portali pośredniczących w sprzedaży noclegów. Dodatkowo dzięki spersonalizowanej stronie możemy pozyskać klientów bezpośrednio z wyszukiwarki Google. Wystarczy, że stronę wypozycjonujemy na odpowiednie frazy związane z typem hotelu np. wyprawy konne, wyprawy na narty etc. Co ważne spersonalizowana strona umożliwia zaprezentowanie szeregu usług, czego nie dają portale pośredniczące w sprzedaży. Wykorzystać można do tego specjalne wideo (np. z drona) albo spacery wirtualne. Na stronie mogą znajdować się także zindywidualizowane oferty sezonowe wzbogacone o dodatkowe hotelowe atrakcje. 

Przed rozpoczęciem procesu tworzenia strony zastanówmy się, jaki jest cel naszej strony i co chcemy przez nią osiągnąć. Dzięki temu będziemy mogli wybrać odpowiedni dla siebie kierunek działań, a we współpracy z agencją określić dokładnie to, czego potrzebujemy. 

About the author

Redakcja

View all posts

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.